Garantiprocess för NIGHT BREAKER LED

Precis som alla OSRAM-produkter är våra NIGHT BREAKER LED-lampor noggrant kontrollerade högkvalitativa produkter. Därför erbjuder OSRAM en tillverkargaranti.

OSRAM erbjuder en 4-årig garanti för NIGHT BREAKER LED-lampor från och med inköpsdatumet.

Ett extra års garanti kan erhållas om NIGHT BREAKER LED-lamporna köps in och installeras av en professionell verkstad.

OSRAM erbjuder en 5-års garanti för NIGHT BREAKER LED SMART-lampor från och med inköpsdatumet.

Ett extra års garanti kan erhållas om NIGHT BREAKER LED SMART-lamporna köps in och installeras av en professionell verkstad.

Så här fungerar garantin:

NIGHT BREAKER LED-lampor som inte fungerar korrekt till följd av en produktdefekt i icke-kommersiella tillämpningar under flerårsperioden, omfattas av OSRAM-garantin.

Vad gör jag om lampan inte fungerar?

För att få en kostnadsfri ersättningsprodukt ska du skicka den defekta enheten i en skyddande förpackning tillsammans med ditt inköpsbevis (porto betalas av avsändaren) till OSRAMs kontaktadress i ditt område. I vissa fall får du en liknande produkt eller en kreditnota motsvarande inköpspriset. Dina lagstadgade rättigheter avseende defekta varor förblir opåverkade.

Använd nedanstående anvisningar.

Ladda ner: Reklamationsprocess, adressetikett och garantianspråksformulär Garantianspråk: Steg för steg-instruktioner OSRAM Service: Lista över serviceadresser